tisdag 29 juni 2010

Midsommar! dag 2

Midsommardagen inleddes lugnt med en ordentlig frukost ute, och de flesta festdeltagarna vågade sig fram. Björn&Malins katter fick om möjligt ännu mer uppmärksamhet eftersom Björn inte kunde låta bli att testa hur bra det kunde klättra.

Fredrika räddar Osiris ur äppelträdet

Katt på hett plåttak

Fantastisk frukost

Efter frukosten for bil 1 hem med Björn, Malin, Göran Och Micke. Bil 2 med Sara, Tomas, Ote och Fredrika stannade till efter lunch, som tillagades ute (man har väl liten spis och fett lång skarvsladd).

Utemat

Sedan drog de med, och Sara passade på att backa in i min häck (haha) som hon konstaterat ändå behövde klippas för att få fin

På kvällen drog sedan jag och Jenny och badade medan Emma stannade hemma och vaktade husen. Jag hade dock lite dålig koll på var badet låg så vi åkte lite fel först.

Men efter att ha frågat en skön gubbe med hund var badet låg så kom vi fram. Det var nästan löjligt varmt i vattnet för att vara en midsommarhelg.

Påväg hem från badet träffade vi en rävunge.

Väl hemma åt vi rester med Emma, sedan for Jenny hem och Emma spöade mig i sjua. Som vanligt.

2 kommentarer:

  1. Jag gillar den svarta och den vita katten!

    SvaraRadera
  2. haha, jo Björn&Malin har tänkt till där. Den lille vite ville jag stjäla!

    SvaraRadera