torsdag 13 maj 2010

Kristi himmelsfärd

Liftade upp med pappa som lånat Alva & Tottes Monsterbil Moby Dick. Med sig hade han nya tjejen, hennes grabb, Osckar och Elin. Jag hade som vanligt med mig Adam.

Helena och Moby Dick

Planen var att försöka åka vid elva, men min pappa är ofta en sen pappa och så även idag, så vi kom iväg vid ettiden istället. Handlade krubb i Märsta, och var rejält hungriga när vi kom fram. Kul, nu skulle det lagas mat i mitt hus, 6 pers. på 15 kvadrat. Men det gick bra, vi åt och efter att pappa & co. hämtat färskt vatten till mig (medan jag och syrran hängde i stugan) så drog de vidare till Winges, och kvar är nu bara jag och katten.

Syrran testar Internet

Sedan folket for har jag mest plöjt Bukowskis snuskiga anteckningar och kört veckans grungeiga spellista på repeat

3 kommentarer:

  1. Synd att vi inte kunde hänka. Men Malin jobbade på fredagen och då fyllde hennes far år, på lördagen ska vi på fest och Malin ska ha ngn slags tjej-jurist-middag på söndagen.

    Men Siouxsie har nu i alla fall bråkat med två katter här i Bredäng.

    SvaraRadera
  2. Modey: oh yeah!

    Björn:
    ja det var trist, men jag såg att ni tänkte komma på midsommar. najs! jag kommer förmodligen åka hit innan dess också, det är bara att haka när ni vill.

    jag tror mest Adam flyr från de andra katterna, eller så drar de när de ser hur stor han är

    SvaraRadera