söndag 16 augusti 2009

Kantareller med mera

Har precis kommit hem. Helgen har varit toppen och avslutades med att jag fann lite kantareller medan jag väntade på pappa och Osckar. Tidigare på dagen hade jag alltså besök av familjen Lindmark där kanske främst Gudrun ville få en titt på sin kusins hus. Hon fotade även en hel del med en fin kamera men jag hann aldrig fota dem med min fula. Kanske dyker några av hennes bilder upp på Flickrsidan om de blev bra.

Ha, det växer kantareller på min tomt!

Lillebror kom på besök

Det kan dock tilläggas att jag saknade att ha en katt att se efter denna helg, så i fortsättningen ska jag verkligen försöka få med mig Adam.

4 kommentarer:

  1. Gudrun07:47

    Jag ska få tummen ur och kolla på bilderna lite nogrannare sen kan jag skicka dem till dig på nått vänster :)

    SvaraRadera
  2. okej, låter ju finfint. skype kanske?

    SvaraRadera
  3. Oskar gör helt rätt; coola killar konsumerar sina solglasögon!

    SvaraRadera
  4. ja, Osckar kan han. på fejsan finns även en bild på honom med boffersvärd och brillorna på näsan...

    SvaraRadera